Batman Arkham Origins دو برابر شهر آرخام + اطلاعات اضافی

Batman Arkham Origins دو برابر شهر آرخام + اطلاعات اضافی

بازی Batman Arkham Origins یکی از بازی های مورد انتظار امسال بوده و با اینکه سومین بازی سری Batman Arkham می باشد ابتدای داستان این سری را روایت می کند. این سری بازی یکی از موفق ترین سری بازی های نسل هفتم بوده و توانسته بین بازی های برتر سالی که منتشر شده از بهترین ها باشد. سازنده بازی باز سازنده دو بازی قبلی فرق کرده و به شعبه ی مونترال برادران وارنر سپرده شده است و طی مصاحبه ای که سایت gamingbolt با کارگردان قسمت گیم پلی بازی داشته اطلاعات جدیدی از بازی منتشر شده که در ادامه می بینیم.
طبق گفته ی Michael McIntyre کارگردان گیم پلی بازی نقشه این بازی نسبت با Batman Arkham City دو برابر شده است که شامل دو منطقه مهم و اساسی است. شمال گاتم و جنوب گاتم که توسط یک پل به هم متصلند. محیط بازی هم بسیار گسترده و قابل جستجو شده است. به سبک بازی شما بستگی دارد که بازی را در بخش داستانی چقدر طول بدهید و صد البته ارزش دارد ببینید که جزئیات بازی چقدر با بازی های قبلی در این بازی مطابقت دارند.
اوهمچنین در مورد Boss Fight ها ( غول آخر ها ) هم صحبت کرد و گفت :

“این قسمت از بازی نسبت به دو بازی قبلی این فرانچایز تغییراتی داشته و عیار گیمری شما را در این بخش سنجیده خواهد شد. به دلیل اینکه بازی در یک شب جریان دارد و دشمنان زیادی به دنیال کشتن بتمن هستند باید برای هر کدام از آنها یک مرحله برای کشتنشان آماده می کردیم که با توجه به قدرت های دشمنان و امکانات بتمن هر کدام نحوه ی کشته شدن منحصر به فردی دارند. در زمان مقابله با این مرحله مهارت های خود را می سنجید و اینطور عیار گیمری تان مشخص می شود.”


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 3 دی 1392برچسب:Batman Arkham Origins دو برابر شهر آرخام + اطلاعات اضافی,Batman Arkham Origins,Batman, | 17:9 | نویسنده : مهدی |